قانون جذب چیست و روش صحیح استفاده از آن

قانون جذب یکی از قوانین پر قدرت کائنات است که هیچ قانونی به قدرت این قانون نمی رسد. در تعریف لغوی قانون جذب می  .
گوید که به هر چیزی که فکر کنیم به آن می رسیم و قانون جذب کاری ندارد که این فکر به صلاح ماست یا به ضرر ماست.

روش صحیح استفاده از قانون جذب چیست ؟

 برای استفاده به صورت صحیح از این قانون ابتدا باید طرز فکر گدشته خود را کنار بگذارید و قابلیت این را داشته باشید که بتوانید مطالب جدیدی را یاد بگیرید هر چند که با باورهای کنونی شما در تضاد باشد.
این موضوع ممکن است این شک را در شما به وجود بیاورد که مگر قانون جذب چه می خواهد بگوید که با باور های کنونی من در تضاد باشد؟
به طور مثال شما در تمام مراحل زندگی خود این موضوع را بارها شنیده اید و به دلیل شنیدن بسیار زیاد به عنوان یک باور آن را پذیرفته اید که پول در آوردن سخت است .یا مثلا برای داشتن یک رابطه خوب باید تلاش زیادی به خرج داد و مدام باید برای طرف مقالبتان هدیه بخرید.یا برای سلامتی باید مدام به خود رسیدگی کرد و مدام با دارو ها درگیر بود.
یا اینکه تمام زندگی من نشات گرفته از عوامل بیرونی چون ، شرایط یک کشور ، شهر یا منطقه زندگی من و خانواده ای است که من درآن زندگی میکنم .شاید همه اینها دلایل منطقی به نظر برسند ، اما همه این موارد با قانون جذب در تضاد هستند.
چون قانون جذب می گوید که شما هر چیزی که فکر کنید همان در زندگی شما نمایان می شود .و این مورد یعنی اینکه اگر شما به این مورد فکر کنید که پول درآوردن سخت است و این باور را بپذیرید خوب مثلا طبق قانون جذب شما به سختی پول در می آورید. واگر این باورتا را عوض نکنید مجبورید تا آخر عمر به سختی پول در بیاورید.

چگونه باورهای قدیمی خود را عوض کنیم؟

ما به شما راهکارهای کاملا عملی در آینده و در مقالاتی که برای باور قرار می دهیم به شماخواهیم داد که چگونه باور های خود را تغییر دهید .
در این مقاله قصد داریم که قانون جذب را برای شما به صورت کامل باز کنیم 
شما برای استفاده هر چه راحت تر و بهتر از قانون جذب باید چند نکته را بدانید و طبق آنها شروع به یادگیری این مباحث بکنید.یعنی در واقع اولین قدم برای یادگیری قانون جذب.

این موضوع را بدانید که زندگی شما سراسر دست خود شماست و خداوند تمام ابزار بهبود زندگی خود را به شما داده است تا بتوانید زندگی خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.
برای یادگیری این موضوع ابتدا باید ذهن خود را از هر چه تاکنون شنیده اید خالی کنید و مطالب گفته شده از قانون جذب را نخواهید با بقیه مساله ای که در این زمینه یا هر زمینه دیگری که شما آنها را پذیرفته اید خالی کنید.
برای یادگیری بهتر قانون جذب بدانید که دنیا از انرژی تشکیل شده است و هر فکر شما یک انرژی است و خود شما هم از انرژی تشکیل شده اید.
بدانید که باید برای تغییراتی که به واسطه پذیرش قانون جذب از شما خواسته می شود آمادگی لازم را داشته باشید.

آیا ما همه امکانات لازم برای تغییر زندگی خود را داریم ؟

خداوند انسان را با تمامی امکانات لازم برای یک زندگی فوق العاده به این کره خاکی فرستاده و از چیزی که شما نیاز دارید از قبل موجود بوده است .
همین که شما می توانید با تغییر نگرش خود زندگی خود را تغییر دهید و سیستم فوق العاده احساسات که در وجود شماست و راه را به شما نشان می دهد.
همه این مطالب در مقالات تخصصی هر بخش در آینده حسابی باز می شود تا شما به درک درستی برسید.

Comments